Pages

Thursday 24 November 2011

Postingposting

24 November 2011 - Hahhh ! Selamat petang korang korang yang tengah membulatkan mata untuk baca isiisi penting BLOG yang lawa nehh . *winkwink . Lawa kan ? kalau korang kutuk korang punya hal lahh . kalau nak melawa kan blog nehh . cakap dekat aku dulu nanti aku tolong ubah . understand ? HAHAH . okayy , seperti biasa . Aku ade dengar lha . Ade orang nak jadi admin ? wooott woot . As Daniel Adzlan cakap or Wany :D '' Cium Obama dulu '' . Hah ! Sanggup ? Tak sanggupkan . Heee . Maybe admins tak akan bertambah menurut Abid cakap . So terima lah hakikat dengan hati yang terbuka ye pakcik and makcik , adikadik sekalian . *macam pengacara takk ? . 


Dahh dahh , next story . Gaduh ? Yeaaah , isu pasal gaduh . HAHA ! Lawakk ? aku rasa tak kot . Okay , kita kawan kan ? So tayah gaduhh . So , pergi minta maaf sape yang gaduhh tuh . tak mahu bergaduh ye . kalau nak gaduhh . guna pisau yang digunakan untuk Hari Raya Korban hari tuuhh . Baruu lha mencabar sikit korang gaduh kan -..-'' So , tayah gaduh . HAHAHA !


Minta Maaf Atas karangan aku yang membuat korang sakit hati dan tersinggung . aku hanya insan yang lemah tapi aku taksemestinya jahat tau . Kalau tak berpuas hati. CAKAP . Ade mulut cakap , 
ada tangan taip . okay ? 

Sekian sahaja , berita hari ini . Assalamualaikum dan Salam Sejahtera budak 1997
         - Anies Adiela-

No comments:

Post a Comment