Pages

Sunday 27 November 2011

27 November 2011 - Heii heii . sorry , tak post kelmarin . Aku rasa macam aku nak ketuk pakai tukul jee Lappy semalam -.- Ergghhh ! okay okay . Pasal semalam , haaaa ! Pasal serang kann . Adoyaii . Laen kali mulut tuhh jaga . jangan bagi aku suap sambal belacan . HAHA . nak rasa ? buat lha perangai lagii ehh . Kalau ade masalah pergi dekat tepi tuhh ade bende petak tu kan . pilih leave group . Automatic kau keluar . tayah nak buat perangai lah kan . okay , aku ta tahu nak taip ape . tangan aku dahh merapu dah nie . kang hancur blog pengetua Daniel Adzlan punye group . Sorry ayat keling sikit . Haha . hanya setakat nie karangan yang tak berapa menarik neh . Aku rasa FAILED kot . Okay , macam selalu ade yang terasa ada mulut cakap , ade tangan taip .
okay . Get it ? (:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
-Anies Adiela-

No comments:

Post a Comment