Pages

Friday 25 November 2011

Jom baca !

24 November 2011 - heyy heyy , rindu kak long post ke ? *lalalaa . HAHA , sorry ye . okay okay . 
Anies Adiela nak berceloteh sikit . hihi . Alang alang korang bace blog kita nehh , follow lah ye . 
peace yawww . Haaaaa ! Ade orang kutuk group kita . yeaaahh !
memang nak kene bagi Obama peluk betol budak macam nehh .
Grrrr . tapi takpe , Group dahh berjuta kalii kene . 
*aku ponn join memampus budak tuh senanyeh :D
Ahhh ,okay lha . Dunia facebook , biase lah . guna perkataan kesat ape semua .
kalau face to face gigi ponn tercabut sebab ketar lutut kan  ? HAHA .
Sebagai manusia , kita hanya mampu bersabar dengan manusia seperti tuhh .
Lantak dia lahh . Jangan ikut dia buat dosa sudah .
Jari aku letih , sambil menepuk dahi sebab aku ta tahu ape dah nak cerita . 
Sekejap , aku nak skodeng group . ape lah yang dorang lepak .
Meluah kan perasaan lah . HAHAH . 
ye luah kan luah kan . jangan luah bende lain sudah . 
Okay lha Cik Puan Anies dah nak patah jarii dah nie .
Setakat itu saja aku menaip karangan yang tak sedap nehh , 
Sorry if ade terasa , sorry if terkasar bahasa .
Tak puas hati dengan benda yang aku taip nie ? okayy . 
Ada mulut cakap , ada tangan taip . 



Sekian sahaja berita Kami Budak 1997 , Assalamualaikum dan salam sejahtera 
-Anies Adiela-

No comments:

Post a Comment